//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Fa uns dies vaig vore "La pitjor persona del món", amb subtítols en català, en Rtve Play... i això que conta @carlotagurt.bsky.social meneja raó. elpais.com/quadern/cine...
7h
No es tracta dels típics errors de manca de pronoms: la magnitud dels despropòsits als subtítols de les plataformes és de primer nivell
elpais.com
Pel·lícules amb suvtítols en català
Helena MJ