Fa uns dies vaig vore "La pitjor persona del món", amb subtítols en català, en Rtve Play... i això que conta @carlotagurt.bsky.social meneja raó.
elpais.com/quadern/cine...
No es tracta dels típics errors de manca de pronoms: la magnitud dels despropòsits als subtítols de les plataformes és de primer nivell