ויש כזה משהו אפילו מדכא
כי יכולנו ללכת למקום טוב יותר. היה אפשר להיות באתר שהוא השלב הבא באבולוציה. אבל לא פשוט עברנו מביצה אחת לאחרת וכולם משום מה ממש מרוצים מזה
כולם חופרים כמה יותר טוב פה מטוויטר אבל סריסלי לא הבנתי מה ההבדל זה בדיוק אותו אתר רק עם פחות אומנים וכפתור בלוק שעובד............