Nöbetin 1169. direnişin 1738. günü ✌🏻
#KabulEtmiyoruzVazgeçmiyoruz
On beş yıl sonra "tarihte bugün" içerikli belgeseller çekilecek ve Mustafa Keser, Sumud Filosu ile aynı karede yer alacak. Aynı dakikalarda İstanbul'da bir miting! Gözümde canlanıyor, deliriyorum! Evet, ben deliriyorum!
Bu şarkının bütün versiyonlarına hayran olsam da en güzeli sokakta yüzlerce kişiyle söyleneni.
Günaydın... Ve her şeye rağmen mutlu pazarlar✌🏻
...daha durmam boşluklarında ben...
Sumud Filosu, İsrail kuşatması altındayken bizim ülke Kızılay'daki basit meyhaneler gibi nihavent tınılarla inliyor.
Biz kemer sıkma aşamasını çoktan geçtik ama susuyoruz. Zamanında yükselmeyen sesin hiçbir faydası yok, ileride çok pişman olacağız. Oturup dünyadaki halkların mücadelesini imrenerek izlemeye devam.
bu gece bitsin, lütfen, gerisi daha kolay olacak
Adaletin olmadığı ama varmış gibi yapıldığı sahtekâr bir düzenin içinden "yine de" ve "ısrarla" günaydın. Gününüz güzel olsun.