//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Bij de VVD moet je ‘economie’ altijd lezen als ‘de oneerlijke verrijking van de bovenklasse’ en dan heeft ze wel een punt, goed dat ze zenuwachtig worden
8d
Floris Poort
Yesilgöz op VVD-congres: vakbonden en links moeten economie niet tegenwerken
8d
Ook fractievoorzitter Brekelmans liet horen dat de VVD weinig ziet in 'linkse samenwerking' als het over de economie gaat.
nos.nl
Yesilgöz op VVD-congres: vakbonden en links moeten economie niet tegenwerken
NOS