Er woedt in deze stad een oorlog tussen de meest irritante, proleterige toeristen en de meest irritante, burgerlijke expats. Het is heel belangrijk om geen partij te kiezen want ze zijn allebei precies even kut.
www.at5.nl/artikelen/23...
Bij de VVD moet je ‘economie’ altijd lezen als ‘de oneerlijke verrijking van de bovenklasse’ en dan heeft ze wel een punt, goed dat ze zenuwachtig worden
Als je bovendien een slim en innovatief land wil hebben dan moet je tevreden mensen hebben die zich niet categorisch genaaid voelen. Hou je idd wat minder over voor de CEO, maar de werkelijke economie zal beter draaien.
We vergelijken de Europese economie ook voortdurend met die van de VS en China, waar ze allebei hun eigen volk in de shredder gooien en de oligarchen laten graaien. Ja eerlijk duurt het langst, dus dan maar ook die shredder? Schei uit.
Een kerncentrale doordrammen en vervolgens ook nog datacenters erbij drammen omdat er anders geen afnemers voor de stroom zijn, waar zijn we mee bezig?
Maar chap je biljonairs?
Rechercheur is een absoluut belachelijk woord voor gewoon een onderzoeks-wout
Floris Poort
Is niet eens echt Frans, gewoon aanstelleritis
Geef kinderen dan ook gewoon een creditcard, een pistool en een rijbewijs, lijkt me goed voor de economie en de onderbouwing ontbreekt voor waarom niet
www.nu.nl/tech-wetensc...
Floris Poort
Floris Poort
Floris Poort
Floris Poort
Floris Poort
Floris Poort
Floris Poort
Floris Poort
billie
Groningen wil geen kerncentrales, maar ook in Terneuzen zijn er twijfels. De wethouder ziet dat het moeilijk wordt om de kerncentrales daar te plaatsen.