Briteissä Kynnysmatto eroaa.
Aina muualla, miksei koskaan meillä?!
Päikkäreillä näin unta: historiassa oli joku (skolastinen?) ajattelija, joka ihmetteli, miksei Taivaasta myönnetty ihmiskunnalle mitään "palkankorotusta", vaikka täällä on kärsitty jo vuosisatoja.
Tämän ajattelijan elämä oli täynnä vaikeuksia – kuten olettaa saattaa. Uni ei kertonut enempää.
@reetamaria.bsky.social taisi aiemmin sanoa, että unet kiinnostaa aina, niin tässä sulle semmonen 😄
Miten mulle k e h t a a tulla maileja, jotka ei ole kustantajilta.
Kyllä on ihmiset r ö y h k e i t ä !
King Crimsonin "Elemental Mixit" on ihan kiinnostavia, mutta Redillä en tykkää Starlessin elemental-versiosta, ja Lizardia ei pelasta mikään määrä uusia miksauksia (sori, Lizard-fanit).
Larks' Tonguesin Elemental Mix on näistä kuulemistani onnistunein.
Semmonen proge-uggels-päivitys tähän väliin.
Tänään muuten pesin uunipeltejä, ja koska keittiössä on rajallisesti tilaa, menin huuhtelemaan ne kylpyhuoneen suihkulla.
Avokki jotain tuhahteli, mutta voitin sen puolelleni sanomalla "I'm disrupting the dishwashing-space".