Beste diploma na mijn chemie diploma.
Na zestien jaar te vechten tegen mijn lijf, werkt het eindelijk weer mee. Mijlpaal 🥹
In het stadje ‘Kotzebue’ is er protest tegen Tromp. 👌
www.nieuwsblad.be/nieuws/miljo...
Drie maanden ah sporten: tenniselleboog en fibropijnen die terug in mijn lijf sluipen. Alles is aanvaardbaar van pijn, maar toch 🥲
Ik stond net een tijdlang naar mijn gespierde armen in de spiegel te kijken. Voor het eerst sinds mijn kindertijd heb ik degelijke spieren in mijn armen van het sporten en heb ik kracht 🥺 Vertrouwen krijgen in je lichaam is van onschatbare waarde als het je al jaren in de steek liet.
We can all learn a lot from the (many young!) people of Hungary who have protested peacefully for years and who turned out in high numbers to vote their candidate and his party into power tonight!
And this despite the fact that Orbán had backing from BOTH Russia and the USA!
Well done, Hungary!! ✨
Ik koop te veel roze dingen de laatste tijd, welke ziekte is dat?
we zoeken allemaal te veel, en vinden veel te weinig
Toch een beetje tegenwind in rechtse tijden. Een beetje.
Viktor Orbán erkent "pijnlijke nederlaag", Magyar ruim op kop
vrtnws.be/p.vLe6Zx3QR
*wilt solliciteren op een job, ze vragen een masterdiploma*
*probeert toch*
*wordt onmiddellijk uitgeschakeld ondanks ervaring in het onderwerp én bijna tien jaar ervaring in de privé*
Onze overheid is toch zo inclusief 🩷
Here we go fucking again, drie jaar na mijn vorige collectieve ontslag.