//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfilePosts









Loading...
Beste diploma na mijn chemie diploma. Na zestien jaar te vechten tegen mijn lijf, werkt het eindelijk weer mee. Mijlpaal 🥹
In het stadje ‘Kotzebue’ is er protest tegen Tromp. 👌 www.nieuwsblad.be/nieuws/miljo...
Drie maanden ah sporten: tenniselleboog en fibropijnen die terug in mijn lijf sluipen. Alles is aanvaardbaar van pijn, maar toch 🥲
Ik stond net een tijdlang naar mijn gespierde armen in de spiegel te kijken. Voor het eerst sinds mijn kindertijd heb ik degelijke spieren in mijn armen van het sporten en heb ik kracht 🥺 Vertrouwen krijgen in je lichaam is van onschatbare waarde als het je al jaren in de steek liet.
We can all learn a lot from the (many young!) people of Hungary who have protested peacefully for years and who turned out in high numbers to vote their candidate and his party into power tonight! And this despite the fact that Orbán had backing from BOTH Russia and the USA! Well done, Hungary!! ✨
Ik koop te veel roze dingen de laatste tijd, welke ziekte is dat?
we zoeken allemaal te veel, en vinden veel te weinig
2mo
2mo
9d
12d
1mo
2mo
Toch een beetje tegenwind in rechtse tijden. Een beetje. Viktor Orbán erkent "pijnlijke nederlaag", Magyar ruim op kop  vrtnws.be/p.vLe6Zx3QR
*wilt solliciteren op een job, ze vragen een masterdiploma* *probeert toch* *wordt onmiddellijk uitgeschakeld ondanks ervaring in het onderwerp én bijna tien jaar ervaring in de privé* Onze overheid is toch zo inclusief 🩷 Here we go fucking again, drie jaar na mijn vorige collectieve ontslag.
1mo
2mo
7d
Mijn jaarlijkse ik-haat-de-omschakeling-naar-zomeruur-wanneer-beslissen-de-Europese-lidstaten-nu-eindelijk-eens-voor-het-logische-behoud-van-wintertijd-heel-het-jaar-skeet. 🤓☀️🕘