Şu ülkede leylek kadar değerimizin olmadığını düşünüyorum.
“Bir yanım çiçek açar, bir yanım güzde sanki… “
23 Nisan ulusal egemenlik ve Çocuk bayramı kutlu olsun. Yaşasın Cumhuriyet,
Yaşasın Özgürlüğümüz,
Yaşasın Çocuklarımızın Neşesi, Hayalleri ve Umutları.
Yaşasın Türkiye Cumhuriyeti 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 #23Nisan1920
Günaydın güzeller güzeli hanımefendiler ve yakışıklı beyefendiler güzel bir hafta diliyorum🍀💕🧿🙏🏻🐸
İstanbul’da bu akşam beklenen don
Günaydın güzeller güzeli hanımefendiler ve yakışıklı beyefendiler mutlu bir hafta diliyorum 💕🍀🧿🙏🏻🐸