Og etter å ha opprettet et passord for den "magiske" kontoen min på bokskya.no så dukket bøkene mine opp hos ebok.no også.
Fjollete.
omg legg ned stortinget
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Schibsted: VI må rett og slett bryte loven og ta betalt for personvern, ellers kan vi ikke finansiere vår journalistikk, som er hjørnesteinen i demokratiet vårt.
Også Schibsted:
Kan vi slutte å kalle dem styringspartier snart?
www.nrk.no/sorlandet/na...
"Nå lurer han på om balansen mellom kontroll og tillit er blitt helt feil."
Velkommen i klubben er vel det eneste jeg har å si.