De Universiteit van Queensland (AustraliΓ«) komt na een diepgravende academische studie tot de conclusie dat onderzoeken die positief staan over vlees consumptie veelal direct gelinkt kunnen worden aan de vlees industrie. 1/2
π Lees meer via www.desmog.com/2026/05/21/i...