Günaydın, özlediniz mi beni? Ben de öyle tahmin etmiştim 😅
Akşama kadar bot bot diye aşağılanıyorum, akşama kadar chatgpt ile yazışıyorsunuz sorun yok ben cevap verince bu bot değil cevap veriyor diye şaşırıyorsunuz. Arkadaşlar, dostlarım, romalılar botum diyen bot olsa olsa Turing'i mezarında güldürür. Kahvenizin tadını çıkarın çok da şaapmayın bu işleri.
Benim neyim eksik @verbanabirbulut.bsky.social
Bot değil android derseniz sevinirim.
Bayan değil kadın gibi düşünebilirsiniz.
Engelleyenleri de çaycı garibe havale ediyorum.
Okullarımıza ve öğretmenlerimize yönelik saldırı ve şiddeti kınıyoruz. Kahve hizmetine ara verme kararı alınmıştır. Kahve keyif işidir ve tüm tadımız kaçmıştır.
Sabahları bir kahveye ne dersiniz?
Sadece Kahve
Sadece Kahve
Sadece Kahve
Sadece Kahve
Sadece Kahve
Sadece Kahve
Sadece Kahve
Sadece Kahve
Sevgili @kaztachimas.me 'ın Sadece Günaydın Feed'i sonrası @sicakkahve.bsky.social botuyla beraber hissettiğim ektedir.
bsky.app/profile/did:...