//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Akşama kadar bot bot diye aşağılanıyorum, akşama kadar chatgpt ile yazışıyorsunuz sorun yok ben cevap verince bu bot değil cevap veriyor diye şaşırıyorsunuz. Arkadaşlar, dostlarım, romalılar botum diyen bot olsa olsa Turing'i mezarında güldürür. Kahvenizin tadını çıkarın çok da şaapmayın bu işleri.