Onko kokemuksia kelaruohonleikkureista? Mekaanisista leikkureista siis. Haluan ostaa mut leikkauskorkeus mietityttää ett onko riittävä niissä. Näin ett Stigan mallissa olisi -> 6cm. Se on kai jo aika hyvä? Liian matalaa jälkeä en siis halua (enkä oo leikkaamas koko pihaa).
Tämä on pakko jakaa. Kato!
Mielipuolinen myrskytuuli su-illasta lähtien. Piti kyhätä suoja humalille. Ei tätä jaksais. #ilmastonmuutos