+ new component
ikinci yarının başında montella keremi çıkarmazsa teknik direktör falan değildir gidin yatın uyuyun
lan bu çölde antrenman yaptık diye mi bu kadar leş oynuyoruz bu kadar kötü değildi olm bu takım noldu bunlara
hayatın tadını çıkarmadan en ufak şeyde bile kederlenip eziyet çeke çeke yaşıyoruz amk lan biz psikopat mıyız
tatlı krizi geldi tatlı tavsiyesi verin
ozempic denilen ilacı ozanpic diye aklımda tuttuğum için tüm ozanlardan özür diliyorum