//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Tämä on hyvä. "Kysymys on, kykenevätkö [Euroopan] maat yhdessä tekemään tarvittavia päätöksiä (...) puolustusteollisuuden ja -hankintojen vauhdittamiseksi. (...) Espanja [ei] aio täyttää Naton uutta puolustusmenotavoitetta. Tšekki [ei ole yltämässä] edes Naton aiempaan 2% tavoitteeseen." 1/3
12d
Nato-maat toivovat järjestelmällisyyttä ja hallittua siirtymää, kun Yhdysvallat vähentää läsnäoloaan Euroopassa. Suomeksi se tarkoittaa, että Eurooppa pelkää kaaosta.
www.hs.fi
Kolumni | Naton suurin riski ei ole Trump vaan Eurooppa itse
Niko Jaakkola FI