Tämä on hyvä. "Kysymys on, kykenevätkö [Euroopan] maat yhdessä tekemään tarvittavia päätöksiä (...) puolustusteollisuuden ja -hankintojen vauhdittamiseksi. (...) Espanja [ei] aio täyttää Naton uutta puolustusmenotavoitetta. Tšekki [ei ole yltämässä] edes Naton aiempaan 2% tavoitteeseen." 1/3
Nato-maat toivovat järjestelmällisyyttä ja hallittua siirtymää, kun Yhdysvallat vähentää läsnäoloaan Euroopassa. Suomeksi se tarkoittaa, että Eurooppa pelkää kaaosta.