Iranin sodan takia raakaöljyn tarjonta on laskenut ja perussuomalaiset... haluavat *löyhätä* jakeluvelvoitetta, ts. käyttää bensaan enemmän raakaöljyä! 🤪
(Demokratiassa kansa saa sitä mitä tilaa)
Neuvottelulähteistä kerrotaan IS:lle uusia tietoja hallituksen riihineuvotteluista. Hallituksen bensariidan lopputuloksen kerrotaan sen sijaan olevan tyrmäys perussuomalaisten toiveelle.