@hardlopers.bsky.social Te warm voor mijn +80k gewichtsklasse 😅 De cooling-down was leuker vandaag.
Er mag al eens wat passie in de tuin zijn. Niet?
Hallo @hardlopers.bsky.social ! Mijn eerste post. Al was het maar om te zeggen dat je ook nog kan hardlopen op je 65-ste. Al is hard wel wat hard uitgedrukt 😅
Video
@hardlopers.bsky.social Vaderdag in België vandaag. Met een slome loop in de natuur gaf ik mezelf een passend cadeautje. Altijd wel een goeie reden te vinden om de loopschoenen aan te trekken