@hardlopers.bsky.social Vaderdag in BelgiÃĢ vandaag. Met een slome loop in de natuur gaf ik mezelf een passend cadeautje. Altijd wel een goeie reden te vinden om de loopschoenen aan te trekken
Voetbal en maatschappelijk engagement. MÊÊr tegenstelling dan realiteit. Maar deze documentaire toont dat het kan. www.vrt.be/vrtmax/a-z/c...
Dan denk je: toch wat minder warm dan gisteren. Ideale temperatuur voor een loopje.
Verkeerd gedacht đ @hardlopers.bsky.social
@hardlopers.bsky.social Te warm voor mijn +80k gewichtsklasse đ De cooling-down was leuker vandaag.
Hallo @hardlopers.bsky.social ! Mijn eerste post. Al was het maar om te zeggen dat je ook nog kan hardlopen op je 65-ste. Al is hard wel wat hard uitgedrukt đ
Somewhere over the rainbow, ergens in de Westhoek.