at://
/
app.bsky.feed.post
/
3lukuz3qhls2q
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
14 år etter. Vi glemmer dere aldri. ❤️ I anledning dagen ba Vårt Land meg om å skrive noen ord. De kan leses her: www.vl.no/meninger/er-...
11mo
«I samfunnsdebatten etter 22. juli har jeg flere ganger tatt meg i å undre på: Hvor blir det av de voksne?»
Agnes Nærland Viljugrein (Ap) skriver om samfunnsdebatten etter 22. juli, og mener ungdomspolitikere har debattert radikalisering og ekstremisme på en bedre måte enn de voksne.
www.vl.no
Agnes Nærland Viljugrein