Volin. Capo på Valledromen. Sidecapo på Østblokka. Satt i VAR-utvalget for NSA.
Stortingsrepresentant for Oslo og Arbeiderpartiet i arbeids- og sosialkomiteen. Send formelle greier til [email protected].
Agnes Nærland Viljugrein
Ståle Solbakken sitt seierskyss!!!! 🥹❤️🥰😍💓💓💗💓💗💓💕💞🔥🔥❤️🔥🔥❤️🔥🔥❤️🔥❤️🔥🔥❤️🔥❤️🔥❤️😘😘😘🥰😘🥰🥰
Jeg rodde IKKE
Hvis RBK nå ikke rykker ned så tilgir jeg aldri Brann for dette
Bildebevis
Vålerenga: De hjelpesløses hjelpere
Det at Miljøpartiet også har lagt til "De Grønne". Er ikke det litt smør på flesk? 🤔
Synes objektivt sett dette ble en fin episode!
Skal være med i Stang Ut på onsdag, og damefotball er tema! Lever inn stort og smått av spørsmål i kommentarfeltet. Jæjæ, vi får Stabæk på besøk, men jeg skal sørge for at VF er godt dekka! 🙋♀️
Kan anbefale alle å stå med ryggen til alle Vålerengas kamper
ALLE TIL VALLE!!
På lørdag braker det løs på Valle igjen. Kampen, som også er årets Pride-kamp i Toppserien, sparkes i gang klokka 16.00. Klubben har invitert til fanzone fra klokka 14.00. Øst er oppe fra klokka 13.00 for de som vil innta lønsjen der.
klanen.no/klanenarticl...