We dreigen niet met staken, we gaan het gewoon doen.
Anky van Grunsven kwam vragen of we ook werk hadden. I shit you not.
1,5 liter water, zonnebrand, een pet, deo en een schoon shirt. Ik ga demonstreren. Vrijwillig. Omdat mensen het nodig vinden om paarden te laten "sporten". Gedwongen. Demonstreer mee, straks bij het #CHIO in Rotterdam.
Mooie discussie op het #PvdDCongres over de onderwaterjacht. Politici willen wat haalbaar is. Activisten willen wat moet. Tussen die punten moeten we op zoek naar de sweet spot. Maar beiden willen het leed dat hengelen aanricht stoppen.
#TeamActivisten en snap #TeamPolitici.
Ik zag een foto van een oude Haagse bioscoop waar "Met jouw duivel in mijn hel" draaide. Als ik dat soort dingen zie wil ik ook 18+ filmtitels verzinnen. Ik claim "Cum on Eileen" vast.
Ik deed een bescheiden portie borrelnootjes in een bakje. Dat wordt nog vaak heen en weer naar de keuken.
Ik hoop dat iedereen de #NachtVanDeVluchteling goed is doorgekomen. Jullie zijn kanjers, zeker met dit weer! Dankjewel! 💪
Rob Elens is het prototype witte man. Laat mensen (lees vrouwen) niet uitpraten. Omdat hij zichzelf te graag hoort praten. Hij heeft het Syndroom van Rob de Wijk.
Het is overigens een uitstekende demonstratie voor mensen die nog nooit gedemonstreerd hebben. Het is namelijk stil en statisch en niet direct bij de ingang. We roepen niets omdat we de paarden niet willen storen. Als je dus als rookie een keer mee wil doen is dit heel laagdrempelig.
Het #PvdDCongres sloot ouderwets af met een borrel. Aangename gesprekken, elkaar ontmoeten, gezellig. Een congres is meer dan moties en amendementen. Goed gedaan!
(Mensen, word lid. Het is zo belangrijk. Juist nu. www.partijvoordedieren.nl/word-lid)