+ new component
Nou...ach...
Nog iemand die een ingebouwde "Theo Francken" koffiemachine heeft?
Hard gewerkt in de tuin; alles proper. Nu genieten.
Het buitenleven zo gemist de voorbije maanden.
Mijn benoeming aan UHasselt wordt stopgezet...ik begrijp er niks van.😢
Nieuwe release vandaag.
Sharing is caring.☺️
open.spotify.com/track/7sKiJ8...
Zo'n extra cameraman op het veld die ook kaarten geeft...bijzonder.