Ben al een jaar of twee met veel plezier bezig met Duolingo. Waar ik op de middelbare school het vak frans in 3 VWO afsloot met een dikke drie oefen ik nu iedere dag minstens een half uur. Alleen is sinds een paar dagen de mogelijkheid om hartjes te krijgen door te oefenen verdwenen😪.
Terwijl ik op de middelbare school Frans verschrikkelijk vond.
Net nieuw hier, bevalt tot nu toe prima.
We zitten klaar voor de formule 1, benieuwd of Max nu al kampioen wordt😎
theconversation.com/big-batterie... Dit klinkt wel heel veelbelovend.
Ik koop mijn puzzels bij de kringloop en dan is het altijd spannend of ze compleet zijn. Maar alle 3000 stukjes waren er😄