Je hoopt eigenlijk dat zo’n Jake Paul dan maar in elkaar zakt tijdens het juichen maar helaas, helaas
Was ik maar een doodgebombardeerde Ayatollah, dan had ik deze eerste helft niet hoeven zien
Waarom vraagt niemand ooit aan El Karouani waarom ie z’n broekje altijd zo aanstellerig omhoog doet? Ben jij een Italiaanse badmeester? Ben je verkleed als Cristiano Ronaldo? Heb je last van schurende dijen?
Sierd de Vos heeft het echt opgegeven nu. Heeft de hele avond Ademola Lookman’s achternaam uitgesproken alsof Lookman een groenteboer is uit Hoevelaken
Voetbaljournalisten: “daar is de bevestiging: Gerrie Klootwijk naar Schuimsbeekse Boys, zoals reeds allang VORIGE week gemeld door mij natuurlijk”
Laf dat de UEFA nu die racistische Argentijnse hond preventief voor 1 wedstrijd schorst omdat ze weten dat ie woensdag 90 minuten lang schoppen zou krijgen
Mika Godts die een soort highlight reel van zichzelf van de Klassieker plaatst op Instagram, inclusief een schot dat meters naast en over vliegt….read the room, buddy
Jaja arm boven de schouder, roepen is geven scheidsie
Ik weet niet wat me meer irriteert: het feit dat ie dit plaatst na een gaar gelijkspel of het feit dat er geen enkele highlight in dat filmpje zit. Er zit letterlijk een terugspeelbal op eigen helft in.