Una setmana més amb LaLiga ordenant el bloqueig de moltíssimes IPs, generant greus danys col·laterals a multitud de serveis online.
És previsible que a mida que s'acosti l'hora del Barça - Madrid la cosa agafi proporcions bíbliques...
És una vergonya.
hayahora.futbol#estado
L'algorisme
¿Podéis poner el título del libro que (creo) que habéis citado?