//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Het artikel over de tentoonstelling "Ongebroken" die vandaag opent, en mijn digitale knutselwerkjes, ook nog even in de vorm zoals ie in de krant komt te staan. “Ongebroken” is tot en met 5 mei te zien in het Treehouse op het NDSM-terrein in Amsterdam. Zie ook www.ongebroken.nl
1mo
Anil van der Zee