Wat een indrukwekkend en mooi geschreven boek. Het speelt in de jaren 30, maar kan ook zo maar in deze tijd geplaatst worden met andere hoofdrolspelers.
Ik vind deze campagne erg belangrijk - doe je ook mee? actie.degoedezaak.org/petitions/mo...
Bushokje Londen
Eten?
jalopnik.com/300-babies-t...
Mathieu van der (modder)Poel rijdt weer als een dolle. Wat een sportman is dat toch.
Testlakkie op X gedeactiveerd. Het was leuk op Twitter, maar meneer Musk ging zich ermee bemoeien. En nu hij zich ook met de politiek bemoeit was het hoog tijd om dit hoofdstuk af te sluiten.