//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
PostEmbed
النهارده عيد ميلاد والدي رحمه الله رحمة واسعة وغفر له ولسائر المسلمين. كان نعم الأب والسند والصديق رحمه الله، وترك لنا أثرا وسمعة طيبة نفخر بها ونحمد الله عليها ولا نزكي على الله أحد. مش هنسى خفة روحك وضحكتك وروقانك وطيبة قلبك. بحبك من كل قلبي رحمة الله عليك يا "حاج" زي ما كنت بناديك.
11h
KIIVICH