النهارده عيد ميلاد والدي رحمه الله رحمة واسعة وغفر له ولسائر المسلمين.
كان نعم الأب والسند والصديق رحمه الله، وترك لنا أثرا وسمعة طيبة نفخر بها ونحمد الله عليها ولا نزكي على الله أحد.
مش هنسى خفة روحك وضحكتك وروقانك وطيبة قلبك. بحبك من كل قلبي رحمة الله عليك يا "حاج" زي ما كنت بناديك.