//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
لسه تسجيل قصة حياتك يا حبيبي اللي عملته معاك في طريق سفر ساعتين في ليلة من ليالي رمضان من ١٠ سنين بسمعه. لما سألتك هو انت مين يا حاج وانت ضحكت ورديت رد مينفعش اكتبه على الملأ :)، وطلبت منك تعرفني عليك كطفل وشاب ورحلة حياتك اللي ماحكيتهاش في الحرب وبعدها. الحمدلله إن ربنا وفقني بعفوية للفكرة دي.
7h
KIIVICH
النهارده عيد ميلاد والدي رحمه الله رحمة واسعة وغفر له ولسائر المسلمين. كان نعم الأب والسند والصديق رحمه الله، وترك لنا أثرا وسمعة طيبة نفخر بها ونحمد الله عليها ولا نزكي على الله أحد. مش هنسى خفة روحك وضحكتك وروقانك وطيبة قلبك. بحبك من كل قلبي رحمة الله عليك يا "حاج" زي ما كنت بناديك.
7h
KIIVICH