Dahili bedhah Vahdettin Kemal pişkinliği şiar edinmiş utanma sözlüğünde yok zaten...
www.sozcu.com.tr
👍👏👏👏👏👏👏👏❤️❤️❤️
Tuğrul
Tuğrul
Tuğrul
Tuğrul
Tuğrul
Tuğrul
7 gündür açlık grevinde olan, sağlık durumları kötüye doğru gitmekte olan öğretmenlere bu zulmü ne diye yapıyorsunuz⁉️
Sadece haklarını aradıkları için öğretmen olan bu insanlara bu zulmü nasıl yaparsınız⁉️
Sonra hangi yüzle öğrencilere “neden şiddete yöneliyorsunuz?” diyeceksiniz⁉️
Yazıklar olsun be‼️