De VPRO is geschokt door het nieuws dat onze grote vriend, geliefde collega, ontregelaar en VPRO-icoon Wim T. Schippers is overleden. Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden van Wim. Hier vind je ons in memoriam: vpro.nl/im-wimtschippers
Rob Moerbeek benoemd tot Lid van Verdienste van de KNVB www.tos-actief.nl/1/1067/afslu...
Of iemand anders, ooit, één keer? Er is nooit druk op de bal, zo zijn we kansloos tegen een serieuze tegenstander
Waarom moeten we economische groei?
Ik nog meer van Kostić
We kunnen altijd hopen dat hij nog meer in petto heeft
Compenseren (oude zooi opruimen, nieuwe dingen ruimte geven) lijkt me prima. Groei (tbv export, we produceren meer dan we opmaken) is niet in het algemeen belang. Groei kost ruimte, arbeid, grondstoffen, milieu. Daaraan hebben we nu al een tekort.
Jouw heldere sommetjes onderbouwen dit lijkt me.
Nog ff nagenieten boys 🔥
Zijn de lange radio-interviews met Gied Jaspers, waarin hij oa praat over zijn avonturen met Wim T, ergens terug te vinden?