Jalapenolar nihayet çıkmış piyasaya ama rengi çarliston gibi olsa da tadı zehir şükürler olsun, çiğden yiyimliyorum.
Z ölü, Y yaşamıyor. Hepimize are, yok birbirimizden farkımız. Alfa olayına girmiyorum bile.
Ben sadece saç ve sakalım ağarmaya başladı sanıyordum ama yanınca gördüm ki göğüs kıllarım da ağarmaya başlamış. Evet, akıllarda tek bir soru var.
“Çap çap” şeklinde senkronize bir ses geliyor yakınlardan, inş ayran yapıyorlardır. Aile var burada.
Slav, Latin hoş da yine en güzeli Türkiyeli hanımlar.
İbrahim Erkal'dan Sarı Gelin'i dinliyorum diye mi?
Dinleyelim.
open.spotify.com/track/5GUNbt...
Bi meme gördüm sanki.
Gece gece Laz bir dayı sardı. Şimdi sakin olup kafayı toparlayacağım ve 17 tane sigara içeceğim. Çok değil öğleden sonra aranıza dönerim. Karadenizliler de insan sonuçta.