hava ist’e bindim eve geçicem. çok afedersiniz bokla karışık adam teri kokuyor iğrenç. bi de cama sticker yapıştırmışlar araçlarımız her gün dezenfekte ediliyor diye, yersek.
buraya yazacağım türden notları ve duyguları da not defterime yazmaya başladığımdan beri pek uğrayamaz oldum ama hepinizi özledim merak etmeyin unutmadım sizi.
spirit airlines’ın kapanmasına üzüldüm bugün de 🚬 illa ki bir sebep bulurum canımı sıkacak.