Dus parkmuziek die nog niet was uitgebracht, fijn! Altijd al graag deze mixen in goede kwaliteit willen beluisteren.
Zet jullie schrap.
Ga je @kleineboodschap.com luisteren voor de laatste nieuwtjes, eindigt het met dikke heimwee naar Tokyo DisneySea. Thanks guys.
Meermaals sprayen zou ik afraden, want na één keer blijft al lang hangen. Echt de geur van Danse Macabre vind ik het net niet. Niet sterk/geconcentreerd genoeg?
Fata Morgana is dezelfde als in de attractie, geloof dat de andere roomsprays dat niet zijn. Danse Macabre weet ik niet.
Zijn dit mixen die tijdens zomer- en oud & nieuwavonden worden gedraaid?
Ik weet nog een leuke.
Beste kist ever!
Geen woorden voor.
De Danse Macabre-roomspray ruikt niet genoeg naar Danse Macabre. Had wat sterker gemogen. #Efteling