“What I worked very hard on was not running, but on standing, on making your life choices, and then standing with and for them.”
Read Bruce's new TIME cover story now: time.com/7319963/bruc...
Suurin syy, miksi ihmiset ei myönnä virheitään, on häpeä ja pelko, että muut pitää tyhmänä. Että oma porukka jättää.
Virheiden myöntäminen kuitenkin tutkitusti parantaa mainetta. Muut näkee ihmisen ystävällisenä ja yhteistyökykyisenä.
Rehellisen armollisesti etiäppäin😘
”Tee ystävällinen teko vailla odotusta palkkiosta. Tietäen, että jonakin päivänä joku saattaa tehdä sinulle samoin.”
Tänä päivänä 1997 sydänten prinsessa Diana lähti ajasta ikuisuuteen. Nykyisin tarvitaan sitä samaa lämpöä, jolla hän ihmiset kohtasi❤️
Bruce Springsteen
Tänä päivänä vuonna 1986 räjähti tsernobylissä ydinvoimala .National geographic kanavalla siitä juuri dokumentti menossa . Tuhoisin onnettomuus ihmiskunnan historiassa.
Natsit pahoinpitelivät naisen myös itsenäisyyspäivän 612-marssin yhteydessä. Poliisi ei puuttunut tai ottanut tekijää kiinni. Tämä poliisin lähettämä viesti varmaan aukeaa pikku hiljaa myös hitaammille tulkitsijoille?
#TampereIlmanNatseja
#äärioikeisto
#PeliPoikki
Congratulations to Paris Saint-Germain for winning Champions League! The two best teams was Bayern Munich and PSG (that first semi final was amongst the best football we've seen!)
ps. Spurs have FOUR European Cup titles.. (the other lot has zero real European titles) ds COYS
Been a little quiet here... Not telling why.
Long time no see..
For those who celebrate.. Hny.... (=happy new year..)