We staan er nu niet meer bij stil maar op een gegeven moment zijn mensen sociale media 'de socials' gaan noemen en ik denk dat we daar veel, zo niet alles hebben verloren.
‘Het kabinet deed moeite het debat wat kalmer te laten eindigen door te beloven dat het asielbeleid echt strenger wordt.’
Zelfs het geweld tegen vluchtelingen, is de schuld van vluchtelingen. Wat een bedorven politieke cultuur. Beschamend en mensonterend.
Uitstekende wet.
Types als de familie Bellinga mishandelen hun kinderen met die onzin van ze.
Wiens briljante idee was het eigenlijk om de oudewetse bejaardentehuizen van vroeger te sluiten, zo rond 2010-2013?
Ook weer de vvd he?