//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
Profile
Loading...
Retro Oyun Sevdalısı, Coder, Linux Kullanıcısı, Rubik Küp Çözücü, XBOX Oyuncusu, Ferhan Şensoy Fan Kulüp Fahri Başkan Aday Adayı Beni sebepsiz engellemeyin, sebebini bilmek isterim. Sonra sabahlara kadar gözüme uyku girmiyor, nedenini düşünmekten.
Borland







Loading...
Şuradan bir öğrenci, bir ömür uzatır mısınız?
Bir de webcam aldım ne yapacaksam webcami onda da ucuzun ucuzunu aldım kesin bok gibi görüntüsü olacak
Yine saçma sapan bir alışveriş yaptım. Bir ürünün çifti 250tl olarak satıştaydı teki 120tl. İki tane tekli aldım. Fakiriz ama salak değiliz 😅
Son bir aydır chrome yerine farklı tarayıcılar deneyip durdum. En son Zen kullandım, bayağı zorladım kullanayım diye. Yok olmuyor ram canavarı falan filan ama chrome akıcılığı yok hiç birinde galiba. Veri güvenliği diye 2000lerin başına geri dönmüşüm gibi hissetmenin de anlamı yok.
Hava kompresörü aldım almışken şunu alayım vermişken o kadar para derken çıta yükseldi. İndirim vardı ne yapayım 2.500den 1.600e düşüyordu. 5 saat içinde biten bir indirim aldık mecbur
Çekilip yayınlanmamış 3 podcast bölümünü bugün sessizce salacağım. Yeni bir konsept olarak hazırladığımız ve montajını ben yapmadığım bu bölümler tarz olarak eski bölümlerden çok farklı oldu. her ne kadar haftadabi desek ve müzik yapmış olsak da biz anca yılda bir çekebildiğimiz için devam edemedik.
29m
18h
18h
1d
18h
1d
Borland
Borland
Borland
Borland
Borland
Borland
Ben şifayı kaptım dostlar, siz siz olun cam açık yatmayın.
Maçın başlamasına 4,5 Saat kaldı heyecanlı mıyız? Tahminleri alayım? 😅
1d
2d