//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Son bir aydır chrome yerine farklı tarayıcılar deneyip durdum. En son Zen kullandım, bayağı zorladım kullanayım diye. Yok olmuyor ram canavarı falan filan ama chrome akıcılığı yok hiç birinde galiba. Veri güvenliği diye 2000lerin başına geri dönmüşüm gibi hissetmenin de anlamı yok.