//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
M erkänner nu också att deras politik gjort det mycket svårt att nå klimatmålet för transporter. Det de lovade väljarna 2022 att klara. Längs vägen har de försvårat elektrifieringen och skadat svensk fordonsindustri. www.svt.se/nyheter/inri...
7h
Moderaterna vill ersätta klimatmålet för inrikes transporter med ett så kallat ”elektrifieringsmål”. Det betyder att inget av Tidöpartierna längre står fast vid målet om minskade utsläpp från inrikes ...
Moderaterna dömer ut klimatmålet för transporter: ”Kommer vi nå det? Nej”
www.svt.se
Åsa Westlund