ðŸŽðŸ¤“Dilluns 11 a les 18h, a l'Ateneu Barcelonès, parlarem de la crÃtica teatral de J.M. de Sagarra (faceta poc coneguda de la seva obra) i de la del seu fill, Joan de Sagarra, en l'aniversari de la seva mort. Tindrem convidats de primera i debat assegurat!
ateneubcn.cat/activitats/d...