Brutal, la primera entrega d’EXPOSICIÓ PERMANENT, la sèrie que avui comença Cristian Robles a l’ARA.
diumenge.ara.cat/1_580dbf?utm...
Dimecres a les 18:30 h presentem a Ona Llibres (Pau Claris, 94) VINYETARI 6, una selecció extraordinària de còmic de no-ficció actual. Vindran el guanyador del Premi ARA de Còmic 2025 J. Lobo Hispano i els finalistes Anna-Lina Mattar, Marlene Krause, Pol Guillen i Miguel Pang. Veniu, que riurem.
Ayer fuimos a la estrena del corto de Marc Toricesy Khris Cembe "La veritat et rebutja, Cornèlius". ¡Qué disparate! ¡Qué desparpajo de talento(s)! Y que feliz me hace que Cornélius sea ahora también un dibujito (y un muñequito) animado. Ya hemos colgado el póster en el estudio. ¡Larga vida! 🐸🦐🐶
I en la seva 5a i última entrega, VEIENT PEL·LIS AMB LA MEVA FILLA es transforma en VEIENT PEL·LIS AMB EL MEU PARE i el guió ja no el firma Joan Pons sinó la gran Diana Pons. Dret a rèplica en vinyetes!
diumenge.ara.cat/1_57f549?utm...
En contra del periodisme de rànquings i la crítica neoliberal. No importa que TOY STORY 5 sigui la més fluixa de la saga, sinó que és un film magnífic, una reflexió emocionant sobre la nostra pròpia obsolescència existencial com a joguines necessitades d’afecte.
www.ara.cat/cultura/cine...
He parlat amb els autors de les 12 historietes del VINYETARI 6, recopilació de les millors obres presentades al Premi ARA. 200 pàgines inèdites de còmic en català de no-ficció amb assaig, autobiografia, humor, periodisme, denúncia i experimentació. Publica Finestres.
llegim.ara.cat/1_57d8d3?utm...
Por fin puedo enseñaros la portada de mi nuevo cómic, "Des bâtons dans les roues". Con él debuto en el mercado francés de la mano de Glénat y como autora completa en una historia larga, algo que me hace mucha ilusión. Saldrá el 2 de septiembre en Francia. ¡Qué ganas de que llegue la rentrée! #DBDLR
doncs, molt bonic. m'ha encantat el gir manga i sentir la veu de la meva amigui Diana
Arxius desclassificats!
Aquí podeu veure la sèrie sencera "Veient pel.lis amb la meva filla" que va instigar @xaviserra.bsky.social , va dibuixar Guillem Dols i vam guionitzar la Diana i jo pel @ara.cat .
Espero que us agradi!
Xavi Serra
Xavi Serra
Màriam Ben-Arab
I en la seva 5a i última entrega, VEIENT PEL·LIS AMB LA MEVA FILLA es transforma en VEIENT PEL·LIS AMB EL MEU PARE i el guió ja no el firma Joan Pons sinó la gran Diana Pons. Dret a rèplica en vinyetes!
diumenge.ara.cat/1_57f549?utm...