Schäm di Dominik, ich machs uf jede Fall! Grad weme mainz es gäbi no Fuessballer wo e Härz fir s Spiel hän womr alli liebe entschaidet är sich fir s Gäld imeme leere Stadion fiire leere „Club“ z spiele.
#Rotblaulive
#nimmiallizämme
fcb.ch/pages/news/t...