Toen we een datum kozen om onze verjaardagen te vieren hadden meneer Pien en ik niet in de gaten dat er voetbal was die dag. Ook niet dat het 300 graden zou worden en dat 35 man dan wellicht wat veel is. Maar we gaan het keihard doen in ons Holland Huis. Beamer, bier, chips, je weet toch. 😂