El #turisme no és l'origen de problemes com la crisi de l'habitatge, la mobilitat o la crisi climàtica, però és un accelerador per a algunes.
És fàcil dirigir cap al sector la frustració de les nostres mancances i incapacitats. Cal una nova #gobernança.
www.thenewbarcelonapost.cat/turisme-mes-...
La qüestió ja no és només quant turisme volem o podem absorbir, sinó quin paper volem que jugui l'economia del visitant