La 1a foto és #Berlin 🇩🇪, amb una @deutscheposti.bsky.social exemplar en #mobilitatsostenible ♻️🚲.
La 2a qualsevol de les nostres ciutats on encara cremem combustible 🔥 .... i amb molta menys capacitat de càrrega
➡️ @correosesp.bsky.social por favor toma nota.