I participated in this! Thanks to all the artists that contributed and the organizer, we hope to get our work seen at Comitia!
sout
📢 We are tabling at Comitia 156! 📢
Come get our first anthology - Plateau #1 on June 7th, H03b!
Artists' around the world have gathered to create a comic/illustration anthology!
スタジオオディロンはコミティア156に出展いたします!
世界各国のアーティストを集め、アンソロジーを制作いたしました。
是非H03bへお越しください☺️
#Comitia156 #コミティア156