Morge @hardlopers.bsky.social , de dag met een rustig en kort rondje opgestart. Het is mooi zo in de uiterwaarden. Nog even langs de bakker voor de benodigde en lekkere koolhydraten en dan weer klussen met en bij dochterlief. Doe (en werk?) ze nog vandaag ✋🏻