//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Dette er spennende boligpolitikk! "– Den norske leiesektoren er underdimensjonert. Det er ingen som ber om at de private og kommersielle utleierne skal forsvinne, men når leiemarkedet skal vokse, bør vi prioritere utleiere med et samfunnsoppdrag og uten profittmotiv."
SV fikk gjennomslag i RNB for nye boliggrep og regulering av korttidsutleie. Målet er flere hjem og lavere leiepriser.
www.dagsavisen.no
SV om boligpakken: 2 milliarder mer til Husbanken
3d
Emil Gjerde Engebretsen