+ new component
Loading...
Oldu o zaman arkadaşlar…
Aptalca şeyler yapacaksınız tabii ama bunları bari şevkle yapın.
Şayet ben öyle yapıyorum 🙌🏻
Film / Dizi modu o zaman…
Daha dönmedim aramayın, ben size dönerim 📞
Şarabımdaki nar taneleri kadar sevemediğim insanlar var 🍷
Bugün “içsel dengeye”içiyorum o zaman 🥂
Acayip güzel bir gün değil mi yaa 🫠
Günaydın.
Start verildi ve koşu başladı.
Her şey akıp gidiyor.
Geçicilik…
Bişey diyen yoksa çıkış yapıyorum… Dönerim size 🫶🏻
~Ç~
~Ç~
~Ç~
~Ç~
~Ç~
~Ç~
~Ç~
~Ç~
~Ç~
~Ç~